måndag 23 maj 2011

Sommar byxor i linne.



Sänkt pris till 80:- per par,samma porto !
Passa på !




Jag börjar med att sälja de här super gulliga sommar byxor sydda i 100%linne tyg ...
De har bra passform,ca 31 cm bredd över höfter och ca 32 hela längd!( storlek ca 1-3år)resor
Jag har använt de här typen av byxor på mina egna ungar och boy o boy de har varit suveräna när sommar värme slår in...inte minst sagt att de ser gulliga på en blöjrumpan
Jag började använda de när dotter var ca 1 år och fortsatte tills ca 3 års ålder då blöjan åkte av...
Kan det bli bättre -knappast!
För varje par har jag lagt ut 2 bilder en på hela byxa ,en på byxbens kanten!
Jag säljer de för 120:- per par +porto på 12:- riksdaler intresserad kommentera eller maila!
liene@lienesdesign.se
1.

Jätte fin naturlig grå färg!




2.




Supper tjejiga mellan cerise





3.



"Hästens" rutiga fast i 100% linne med natur vitt kant ( spets samma 100% linne spets!)






4. Samma modell som tidigare fast med hjärte brodyr nertill ( se bilden nedan)








5.

Hallowen pumpa orange med natur vit linne spets ner till.





Mitt absolut bästa skötsel tips( lärde från en tjusig äldre dam på en marknad i början av mitt försäljning!): blötlägg de innan första tvätten i ca 30graders varm vatten ,så att de är totalt genomdränkta och sen tvätta som vanligt......de slipper du fula brytmärke på linne!

Så nu kör jag igång och håller tummarna!

Jag kommer lägga ut diverse saker :garn, tyg ,band osv.....så kika in vet jag!


Mvh Liene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar