tisdag 24 maj 2011

Linne tyg till salu.


Jag sänker meter pris till 80:- per löpande meter!
Tyget är super fint och användbar!



Jag säljer något grövre vävt 100% mjukbehandlat linne tyg...
Rutor är ca 4,5*4,5cm kantade med lite mörkare brun tråd....bredd 150 cm
Tyget är en av de finaste kvalitéer som vi har sålt!
Genom att den är mjukbehandlat (inget läskigt peeps ,bara ättika)är den behagligt att sy i och använda till diverse projekt så som kläder ,gardiner,hissgardiner,dukar ect.
Nu minns jag inte hur mycket fanns i rulle,men jag gissar ca 30m
Pris 120:- /m om du vill viss antal m (per löpmeter)
Pris om du köper hela rullen 60:-/m (per löpmeter)
Eventuell frakt tillkommer ,så klart
Nu kan jag inte den där med frakter ( eftersom jag har ingen aning om interesse eller så ,men frågan är diskutabelt...jag anser det bästa är hämta på plats!)


Nedersta bilder avspeglar mera riktigt nyans på tyget





Så om du har interesse maila mig


eller lämna kommentar!

Tjo tjo hei!

Mvh Liene

Ha en underbar dag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar