måndag 23 maj 2011

Haloi!

Haloi! Jag startar bi (eller parallell blogg till den redan existerande http://garnochannat.blogspot.com blogg med syfte att sälja av och ut de saker som jag inte längre behöver nya saker ,saker som är svåra att sälja via hemsidan helt enkelt svårt att placera i sortiment,eller för att hålla reda på små,udda mängder....ni är välkomna att fråga,erbjuda om jag har missat mått eller något annat

Lämna gärna kommentar eller maila mig


Princip er den samma ni betala in pengarna( varan +postens avgifter) i förskot som till på hemsidan plusgiro konto som redan existerar.Varan skickas när pengarna syns på konto ,var medveten att ibland kan det tar några dagar beroende på betalnings form och bankdagar!

Då kör vi, jag har en hel del som kan vara av interesse till Er!

Mvh Liene



Hi hi i bakgrunden stickor kan tjäna fler än syfte:

1.man kan sticka med de

2.klia ryggen

3. stödja blommor om det finns behov

Helt enkelt-Liene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar