tisdag 17 januari 2012

Garn till salu.

Efter att vi sorterade mäss sortiment,fram kom den här underbara garnet:
50 gr nysta 90m 50% ull och 50% bomull
Pris: 25:- per nystan, frakt tillkommer enligt postens avgifter http://www.posten.se/c/postguideLetterDom! räkna med att garn nästan alltid blir skrymmande!
Vid beröring känns den mera som bomull än ull med andra ord perfekt om man är känslig !
Handtvätt med ull tvätt medel för att bevara garnets naturliga utseende.
Till en mössa krävs 2 nystan och rekommenderas stickor nr 4/5

1. Korn blå ( lite klarare/skarpare blå en på bilden!)1615 finns 4 stycken

2. grå grön 1758 finns 1 st

3. Mörk grön 1612 finns endast 1 st
4. rost brun 1608 finns 20 st ( bor räcka till ett jumper)

5.Klar grå 307 finns 1 st

6.Ljus blå 1613 finns 11 st
Har du frågor kring garn eller frakt : lienebab@hotmail.com
Mvh Liene
Ha en bra dag Peeps!

3 kommentarer:

  1. hej jag satt här och stickade en fuskpolo med garn som jag köpte hos dig i höstas sysfestivalen hoppas kunna köpa mera härligt garn på mässa nästa helge hos dig om du kommer att vara där och sälja garn jag är kär i ett garn som du hade förra festivalen men kommer inte ihåg vad det heter det var två färgad petrol och brun jag är tokkär i det hoppas på att du har kvar det garn kram och kanske ses på mässa

    SvaraRadera
  2. Tack ...jag har lite svårt att gissa vilken kunde det vara?!
    Men kommer du så kan vi hjälpas åt!
    Vi ses!
    Mvh liene

    SvaraRadera
  3. hej garnet heter nordic life 5038 förra gången kostade 10 nystan 250kr tror jag om jag inte såg fel sen ångrade jag mig att jag inte köpte det hoppas hitta det hos dig på söndag Hälsningar maria

    SvaraRadera